niedziela, 12 listopada 2017

Anoreksja

Anoreksja

Mym umysłem zawładnęła 

moją dusze odebrała.

Gdy się  budzę wcześnie z rana

muszę sprawdzić czy jestem jej oddana

Czy jest ze mnie dumna?

Czy jestem czegoś warta?

Moja przyjaciółka 

skrzydłami mnie okrywa

nie pozwoli mnie zniszczyć

niszcząc mnie od środka.

Ja się jej poddałam

za bardzo zaufałam

jestem nieszczęśliwa

lecz moje ciało

już się tłuszczem nie zakrywa.

-Ewelina Duda

---------
Wkrótce pojawi się mój nowy tomik poetycki.
ZAKAZANY ŚWIAT. 

Serdecznie zapraszam do zakupu.
Cena 19, 50 zł 
Zamówienia:
www.wydawnictwo-astrum.pl
mail:astrum@astrum.wroc.pl


4 komentarze:

  1. Ten wiersz można czytać w nieskończoność i rozmyślać nad ludzkimi ułomnościami.Pięknie ujęłaś poddanie się tej chorobie w którą wpadają co niektórzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie Ci się zrymowało w paru miejscach.Inna szata grafoiczna,rozciągniêcie tekstu,zmusza do zastanowienia.Świetnie wyczucie uwikłsnia i nieszczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pisz więcej w ten sposób
    Lub gdy jednak bardzo chcesz
    Zwróć uwagę czy to wiersz
    Opisałaś oczywistą oczywistość
    Osobiście nie lubię lania wody
    Lubie grę słów, rozbudzanie wyobraźni
    A nie sztuczne rozciąganie tekstu
    Nie traktUJ tego jak krytykę
    Ale konstruktywną ocenę
    Wytykajacą złą formę
    I ogolnie odwalenie chałtury

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wiersz ,bardzo trafiony gdyż tyle kobiet ,dziewcząt boryka się z tą chorobą która nadal mimo 21 wieku jest tematem tabu .

    OdpowiedzUsuń