sobota, 18 lutego 2017

"Oczy"/ "Słowa"



(Nowy wiersz)

„Oczy”
Kiedyś szukałam skrótu na mapie
Prowadzącego prostą drogą
Do wypłaty za anielskość

W odpowiedzi otrzymałam obraz
Ukazujący mnie
Pomiędzy cierniami
Kroczącą w stronę ognia

Byłam ślepa zanurzając się
W jacuzzi obojętności
Pozornie obmywającego z grzechu

Dopiero po ześlizgnięciu się z klifu
Tonąc w oceanie
Dostrzegłam miłość
Otulona pajęczym płaszczem

Uczucie w którym byłam jak dziecko
Otworzyło mi oczy
Przed którymi stałeś Ty- Miłosierny

                         -Lily Rose

(Starszy wiersz)


„Słowa”
Słowa mają ogromną siłę
Potrafią stworzyć uśmiech na twarzy
Ale potrafią również zranić
Są słowa głębokie
Są też bez głębszego znaczenia
Pod wpływem słów
Wybieramy drogi swojego życia
Dzięki nim możemy się wyrazić
Dają nam szanse
A my wybieramy
Między dobrem
A złem
Słowa mogą
Na różne ścieżki prowadzić
Sztuką jest to
By słowem nie zabić

                       -Lily Rose



2 komentarze:

  1. I znowu piękny wierz o prawdziwej miłości.Jesteś cudowna,jesteś wielka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń