sobota, 4 lutego 2017

"Biała farba"/ "Przyjaźń"



(Nowy wiersz)

„Biała farba”
Jestem czernią
Powoli zakochująca się
W niewinności Twojego dotyku

Skrapiasz mój umysł
Odrobiną białej farby
Muskając moje dłonie
Delikatnością anioła

Zaczynam bać się szaleństwa
Które napawa mnie tęsknotą
Gdy jeszcze mam Cię przy sercu

Świadomie oddałam się
W ręce ruiny
Poznając Twoje sekrety

Stałam się szarością
Bezgranicznie zakochaną
W wspólnych gwiazdach

                       -Lily Rose

(Starszy wiersz)

„Przyjaźń”
Słów na myśl ciśnie się zbyt wiele
Gdy mam powiedzieć
Co w myślach mych szczere
Kiedyś byłeś moim przyjacielem
Teraz wydało się sekretów zbyt wiele
Kiedyś byłeś moim natchnieniem
A teraz czuję tylko cierpienie
Dlatego tak bardzo mi brak Ciebie
Bo przepędzałeś moje złe cienie
Wróć do mnie
Powróć na stałe
Bądź przy mnie
Bądź i pocieszaj
Gdy upadki nie małe
Bo w przyjaźni
Właśnie to jest wspaniałe

                                      -Lily Rose

2 komentarze:

  1. Z każdym wierszem napełniasz mnie wewnętrznie pełną radością.Wszystko ma sens i harmonie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń