sobota, 21 stycznia 2017

"Zakazany świat"/ "Vale amor"



(Nowy wiersz)

„Zakazany świat”
Pokochałam Cię
Tego człowieka
Który został oślepiony
Blaskiem marnych diamentów

Nie ukrywałam przed Tobą
Mojej natury odkrywcy
Pragnącego dostać się
Na szczyt namiętnej prawdy

Nie potrafię pomieścić
Głodu swojej miłości
W zapachu banknotów

Potrzebuję Twojej pomocnej dłoni
By zniszczyć grzech
Porzucony na drodze
Do zakazanego świata

Mogę prosić Cię
Jedynie o ufność
Dla mojego zakochanego serca

Nawet jeśli nie umiesz uwierzyć
W Tego
Który ukochał sobie Ciebie
Bardziej niż Ja

                                       -Lily Rose


(Stary wiersz)

„Vale amor”
Vale amor
Vale mój ukochany
Odchodzisz już na zawsze
Poszukasz innej damy
Ja tu zostanę
Sama, niezrozumiana
Poczekam na Ciebie mój drogi
Aż połączą się nasze krótkie drogi

                                      -Lily Rose




3 komentarze:

  1. Piękny wiersz,który daje dużo do myślenia.Walka dobra ze złem.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiersz dajacy do myslenia miłość czy kariera a w tle cierpienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń