sobota, 28 stycznia 2017

"Skaza"/ "Przegrany zwycięzca"



(Nowy wiersz)

„Skaza”
Przyszłam na świat
Z uciążliwą skazą marzyciela
Głodnego poznania prawdy

Zawsze chciałam być dumna
Z bycia człowiekiem
Jednak trudno dotrzymać dziecięcych obietnic
Będąc otoczonym przez nocne potwory

Nauczyłam się zagłuszać
Własny krzyk
Tylko po to
By otrzymać marną akceptacje

Jestem wściekła na siebie
Za każdą pojedynczą łzę
Rozcinającą Twój policzek

W ironiczny sposób
Pragnę Ci pomóc
Przezwyciężyć niewolniczy grzech
Podczas gdy sama jestem
Przeciętną podróbką zła

                                       -Lily Rose

(Stary wiersz)

„Przegrany zwycięzca”
Jestem jak przegrany zwycięzca
W mojej duszy nie ma już piękna
Choć wygrałam wszystko
To co możliwe
Moje serce opuściło
Wszystkie wspaniałe chwile
Poświęciłam dla pieniędzy wszystko
Moje życie
Moją przyszłość
Robiłam rzeczy niepojęte
Moje serce stało się przeklęte
Ludzie mnie znają, uwielbiają
Lecz sam na sam
Zapomnieliby jak się nazywam
Mam tłumy fanów
Lecz nie mam najważniejszego skarbu
Nie mam dzieci, rodziny, domu
Nie mam powiedzieć na dobranoc
„Kocham Cię” nikomu

                             -Lily Rose

                           


3 komentarze:

  1. Jesteś bardzo wrażliwą poetką,potrafisz oddać najskrytszą głębię duszy.Poezja przez wielkie "P".

    OdpowiedzUsuń
  2. No ty to masz talent

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń