sobota, 7 stycznia 2017

"Pasja"/ "To coś"



(Nowy wiersz)

„Pasja”
Staram się omijać
Bezsens zmęczonego świata
By poczuć woń kwiatów
Zasianych wraz z pasją

Stałam się kompozytorem
Uderzeń własnego serca
Gdy po raz pierwszy
Poznałam szczerość muzyki

Wciąż jestem jak dziecko
Odkrywając w sobie nowe możliwości
Które prowadzą mnie
Ku najwyższym szczytom

Pomimo swojej siły
Nie jestem w stanie
Wygrać z głodem
Kolejnych taktów

Z każdym wschodem słońca
Dziękuję Bogu
Za dar zrozumienia
Potęgi zwykłych nut

                                   -Lily Rose

(Stary wiersz)

„To coś”
Bezwiednie błądzimy w pryzmacie
Złego i bezlitosnego świata
Myśląc że wiedza jest najważniejsza
Omijamy coś
Co pomoże nam
Wyrwać się z oszukanego piękna
Które w bezlitosny sposób
Zabiera nam z oczu
Łzę szczęścia
Gdy życie nas przytłacza
Możemy skorzystać z ogromnej mocy
Jaką jest wyobraźnia

                                          -Lily Rose



3 komentarze:

  1. Pasja to coś co odróżnia nas od zwierząt.Pięknie opisałaś to w swoim wierszu.

    OdpowiedzUsuń
  2. sa różne rodzje miłości jedna z takich jest właśnie pasja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń