sobota, 14 stycznia 2017

"Buntownicza młodość"/"Moment"


(Nowy wiersz)

W wyobraźni ściskam Twoją dłoń
Za każdym razem
Gdy stoję przed zadaniem zmierzenia się
Z pożądaniem niestabilnych grzechów

Czasem zapominam
Kim tak naprawdę jestem
Kiedy odczuwam
Przeklęte pragnienie posiadania

Staram się uciec
Od przebiegłych wartości jednolitego tłumu
Będącymi na skraju urwiska
Między życiem a śmiercią

Stałam się świadoma
Prawdziwości Twojej istoty
Choć wciąż trudnym jest
Stawienie oporu buntowniczej młodości

Przeszłość którą kochałam
Okazała się być wrogiem
Który prowadził mnie
Prosto w objęcia Szatana

Pomimo minionego czasu
Wciąż nie jestem w stanie pojąć
Podarunku kolejnej szansy
Na którą nie zasłużyłam

                           -Lily Rose

(Stary wiersz)

„Moment”
Przychodzi moment
Gdy już wiesz
Co robisz
Noc upływa spokojnie
Przebudzenie wypełnia się nadzieją
Czas nie biegnie szalenie
Nie nagli
Nie goni
A twe serce czeka
Na przyjście ciepłych dłoni

                    -Lily Rose





2 komentarze:

  1. Przepięknie opisujesz wnętrze duszy człowieka.Przenikasz go na wskroś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń