sobota, 17 grudnia 2016

"Ostatni raz"/ "Rzeczywistość"



(Nowy wiersz)

„Ostatni raz”
Przysięgam sobie
To będzie ostatnia noc
Gdy bawię się w żołnierza
W jej własnej bitwie
O wolność myśli

Ostatni raz wyczekuję ukojenia
Ze strony objęć
Których zapachu
Zdążyłam już dawno zapomnieć

Zostawiłeś mnie bezradną
I otuloną słonym deszczem
W epicentrum
Myślących wirusów

Przed niespodziewanym odejściem
Zapomniałeś obdarować mnie
Choć tym jedynym
Magicznym tańcem
W rytm beztroskiej muzyki

Nie zdążyłam nawet wymyślić planów
W tak krótkim czasie
Kiedy nawet nie rozumiałam
Ludzkiego pragnienia miłości

Jestem w stanie
Oddać Bogu wszystko
Jeśli tylko pozwoli
Przeżyć wyśnione chwile
Na które zasługujemy

                                    -Lily Rose
------------------------------------------------------------
(Stary wiersz)

„Rzeczywistość”
Ludzie są w błędzie myśląc
Że nasze życie jest ich rozrywką
Mówią o rzeczach
Na których temat nie mają bladego pojęcia
Lecz gdy przyjdzie im się zmierzyć
Z rzeczywistością
Dostrzegą że ich życie jest
Wielką Nicością
Bo woleli poświęcić swój czas
Na oddawanie uwagi nam
Żyli naszym życiem
A sami zapomnieli istnieć

                                    -Lily Rose








2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłość i tylko miłość jest największym szczęściem. SUPER WIERSZ!!!

    OdpowiedzUsuń