sobota, 31 grudnia 2016

"Motyl"/ "Neonowe obrazki"



(Nowy wiersz)

„Motyl”
Obiecuję Ci dziecięcą miłość
Z daleka od problematycznej dumy
Zapijanej goryczą alkoholu

Wykrzyczę całemu światu
Szczerość mojej natury
Szepcząc wyznanie
Wprost do Twojego ucha

Ja- Idiota
Szaleńczo pokochałem Ciebie-
Nieskazitelnego motyla

Jestem przerażony
Gdy odnajduję w sobie resztki
Dawnego mnie
O którym pragnę zapomnieć

Potęga Twojego uczucia
Zmieniła moje piekielne przeznaczenie
W nowonarodzoną istotę
Zakochaną w wspólnie spędzonych dniach

W chwili gdy nadejdzie
Przeklęty kres życia
Wybłagam Boga
O moje pierwszeństwo

                      

(Stary wiersz)

„Neonowe obrazki”
Gdy mówisz o kłamstwie innych
Znajduję jedną myśl w zamieszanej głowie
Nie widzisz fałszu w sobie
Mówiąc o osobach
Jako o bezlitosnych istotach
Zapominasz o ogromnym kłamstwie w sobie
Rozrzucasz swoje wady
By nie zauważyli w Twoich pustych oczach
Całej szczerej prawdy
Pokazujesz bezsilność ludzi
Reklamowe łzy tego świata
Całe Twoje życie
Opiera się na ocenianiu innych
W skali od jeden do dziesięć
W zamgleniu nie dostrzegasz
Że istnieją dusze
Nie poświęcające uwagi neonowym obrazkom

                                              -Lily Rose





3 komentarze:

  1. Cudownie przedstawiłaś piękną relację w miłości.Taka powinna być na zawsze między zakochanymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. PIEKNA MIŁOSC WZAJEMNA

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń