sobota, 26 listopada 2016

"Przeklęty Eros"/ "Potok słów"



(Nowy wiersz)

„Przeklęty Eros”
Porwałeś mnie
W wir wyścigowych aut
Pędzących szybciej
Od splecionych serc

Będąc przy tobie
Unoszę się
Na przeklętych skrzydłach Erosa
Do naiwnej krainy
Ukrytej pośród głuchych chmur

Tylko Twoje spojrzenie
Potrafi dostrzec moją twarz
W jadowitym bluszczu
Intrygujących uczuć

Po wszystkich awanturach
Zakończonych opiekuńczym pocałunkiem
Zaczynam się martwić
O pamiętnikową niezależność

Jestem wspomnieniem
Chłodu Królowej Śniegu
Upadłej po uderzeniu
Twojego uśmiechu

Zmieniłeś mnie w niewolnice
Czerwieni róż
Kujących z każdym drgnięciem
Moje dłonie

Uzależniłam się od Twoich ust
Powtarzających w kółko
Dwa słowa
Potrafiące zmieniać świat

Staliśmy się
Potężniejsi od czasu
Umykając mu w ostatniej chwili
Na białym ołtarzu

                                     -Lily Rose

(Stary wiersz)

„Potok słów”
Z ust mi cieknie potok słów
Lecz ty nie słyszysz
Gdzieś głęboko w twoim sercu
Gdzieś na dnie
Jestem ja i moje serce
Jestem przy tobie
Pomagam w chwilach zwątpienia
A ty się powoli zmieniasz, otwierasz
Dlatego zamknij oczy
Otwórz duszę i serce
I trwaj przy mnie
Bo nasza miłość
Rośnie w potęgę

                                    -Lily Rose


                                

3 komentarze:

  1. Piękny liryczny wiersz o prawdziwej miłości kończący się bardzo szczęśliwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Opisałaś moje przeżycia i tą wspaniałą miłość,którą przeżywam do dziś.Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wiersz.Opisujesz prawdziwą miłość ,która przejdzie wszystko .Jest silna ,trwała i mocna ,takiej miłości życzę każdemu ja trwam w tej miłości już 13 lat ,nie ma nic cenniejszego ,jeśli trwa i będzie trwać do końca.Super!!!

    OdpowiedzUsuń