sobota, 5 listopada 2016

"Dom"/ "Mgła"



(Nowy wiersz)

„Dom”
Całując na dobranoc
Łagodnością kołysanki
Przypominam sobie
Absurd ludzkich gestów

Zmartwienie prawdy o
Hipokryzji wyciągniętych dłoni
Trzymających nóż w rękawie
Odchodzi wraz z przyjściem
Pierwszej dumy

Jestem Szaleńcem
Fantazjującym o roześmianym domu
W czasach niepozwalających
Na zwykły wdech

Posiadam wszystko
Gdy zasypiam po ciężkim dniu
Trzymając w ramionach
Źródło niepozornej potęgi

Nocą skradasz się
Ze spokojem ziemskiego anioła
Do najgłębszych zakamarków
Zakurzonego serca

Jeśli nawet dojdę
Na koniec świata
Nie odnajdę tam słów
Opisujących siłę mojego uczucia

Marzę o nieskończonej ochronie
Maleńkiego uśmiechu
Dającego do zrozumienia sens
Powołania do Miłości

                          -Lily Rose

(Stary wiersz)

„Mgła”
Całe życie błądziłam
W prozaicznej mgle
Gdy powieki układały się do snu
Podświadomie widziałam swój cud
Nie kryłam się pod zasłoną nocy
Ani pod smutkiem dnia
Byłam w każdej chwili
Tu i teraz
Czekałam i czekałam
A prawdziwe szczęście
Przyszło w najmniej
Przewidzianym momencie
Życie jest tajemnicą
Nikt nigdy nie wie
Czy dożyje jutra
Lub umrze wcześniej

                -Lily Rose
                


3 komentarze:

  1. Pięknie-uśmiech,miłość,powołanie,cel każdego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNY WIERSZ!!!Co prawda bardzo mnie ujął jak pięknie opisałaś cud jakim jest posiadanie dziecka ,jego beztroska miłość nieznająca granic.
    Każdy gest,uśmiech czy dotyk jest niepowtarzalny zapisany w pamięci serca matki i ojca jak zdjęcie polaroida schowane w albumie.Ta miłość to cudowny dar od Boga to spełnienie...

    Czym jest dziecko?

    To łaskotanie w brzuchu,

    którego nigdy się nie zapomni,

    przybrało ludzką postać ...


    Tym, co czyni

    dom szczęśliwszym,

    miłość silniejszą,

    cierpliwosć potężniejszą,

    dłonie zręczniejszymi,

    noce krótszymi,

    dni dłuższymi

    i przyszłość jaśniejszą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń