sobota, 15 października 2016

"Jutro"/"Witam świt"



(Nowy wiersz)

„Jutro”
Wysyłam tysiące listów
Kryjących naturę pobitego psa
W zimnych słowach dumy

Bez wahania walczę
Z samym diabłem
By otrzymać ukryty klucz
Do diamentowego zamku przebaczenia

Dźwięk rozzłoszczonych zdań
Łomocze z tyłu głowy
Skazując na Męki Tantala
Bezbronny umysł

Pamięć rozbawionych dziwactw
Obmywa octowym piętnem
Krwawiące w lodowatym spojrzeniu dłonie

Płonę żywcem
Na stosie głupoty
Oszukując siebie
Dziecięcą nadzieją lepszego jutra

Potrzeba ponownego latania
Na nieskazitelnych skrzydłach
Zdobywa nietykalny szczyt
Mamroczący pod nosem
Zbyt proste „Ocal mnie”

                   -Lily Rose

(Stary wiersz)

„Witam świt”
Od niepamiętnych czasów
Moja dusza nie odczuwa już balastów
Witam świt z uśmiechem na twarzy
A zmrok nie przynosi łez jak pejzaży
Bo gdy jesteś tu przy mnie
Nie ma czasu na winę
Nasze drogi się złączyły
A my umiejętnie
Połączyliśmy nasze siły

                     -Lily Rose







3 komentarze:

  1. Przepiękny wiersz.Przebaczenie i miłosierdzie to istota Boga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze piękny wiersz.Ukazuje jak często człowiek mimo trudności przełamuje zatwardziałość serca. A poprzez Miłosierdzie Boże przebacza,jest to dar nad dary , który otrzymaliśmy od Najwyższego Pana.

    OdpowiedzUsuń