sobota, 20 sierpnia 2016

"Tramwaj"/ "Moje sny"



(Nowy wiersz)

„Tramwaj”
Uciekasz w szybie tramwaju
Odbijającej na twarzy
Blask rozkochanego księżyca

Powracając w zaskoczeniu
Na ulotny pocałunek
Doprowadzasz do wariacji
Kolory zdumionej tęczy

Głosem szkicujesz
Świeżość zarysowanych mięśni
Stworzonych do obrony
Przed agresywnym upływem

Rozmarzona cisza
Zbliża potężniej
Od tonowego tomu słów

Desperacko kołaczące wnętrze
Spełnia się w  znajomości głupot
Ukazujących nowe wcielenia
Nieśmiało zaróżowionych policzków

Tracąc orientację
W cytrusowym zapachu włosów
Zakopuję ostatki męczarni
Odpuszczając winy kronikom

                                -Lily Rose
------------------------------------------------------------------------
(Stary wiersz)
„Moje sny”
Moje marzenia
Moje sny
Mogą się spełnić
W ciągu kilku chwil
Muszę tylko uwierzyć
Przestać się bać
Rano zacząć otwierać oczy z nadzieją
Wiedząc
Że ludzie mnie nie zmienią
Będę trwać przy swoich przekonaniach
Będę niepokonana
A gdy słońca blask mnie przebudzi
Będę już na zawsze
Szczerze uśmiechnięta dla ludzi

-Lily Rose

















3 komentarze:

  1. Piękny wiersz ukazujący pierwsze chwile zachwytu drugą osobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelinko piękny wiersz jak zawsze...cudnie opisałaś pierwsze zauroczenie do drugiej osoby ,to jak strzała amora która w nieoczekiwanie trafia nas prosto w serce.Doprowadza nas do stanu euforii i zachwytu drugą osobą,chcemy by chwile razem spędzone trwały jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń