sobota, 7 maja 2016

"Zakochane gwiazdy"



„Zakochane gwiazdy”
Krzyk ułożony w zamknięte usta
Zapomina o potędze szeptu
Zanim upadnę metr od mety
Uniosę zmęczony wzrok
Biegnąc przed siebie
Próbuję dosięgnąć twojego daru
Zanikającego szybciej niż młodość
W starych śladach napiętego  grafiku
Chcę zatrzymać na zawsze
Szczere jak śmiech dziecka uczucie
Które zmienia najcięższy głaz
W parę zakochanych gwiazd
Dłońmi gasisz żar nienawiści
Lekko unosząc mnie
Ponad szczyty chmur
Otulając mnie z uśmiechem
Pocałunkiem do snu

                               -Lily Rose












5 komentarzy:

  1. Rozkochałaś mnie w swoich wierszach. Pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiersz piękny i kompletny w treści i formie.Twoja poezja jest na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak moi poprzednicy jestem pod wielkim wrażeniem ,wiersz jest piękny.Jeśli zrozumiałam treść tego wiersza chcesz wyrazić przez niego
    Ukazujacą się miłość do drugiego człowieka ,która jest na wyciągnięcie ręki ,a mimo to tak nie osiągalna czasem nas głęboko rani ale jednak chcemy by była.
    Miłość to coś pięknego ale tylko wtedy jeśli jest prawdziwa szczera i otwarta,bywa jednak i tak ,że miłość zaczyna rozkwitać ale druga osoba odchodzi do lepszego świata,zostaje nam pustka i żal ,lecz jest miłość która trwa i jest wieczna nie tylko w naszych sercach to miłość bezinteresowna ,prawdziwa nie znająca złego ,szczera i otwarta na każdego to Ona pozwala nam się odnależć daje nam siłę do istnienia Tą miłością jest JEZUS .Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 45 year old Assistant Media Planner Briney Saphin, hailing from Cowansville enjoys watching movies like Funny Bones and Worldbuilding. Took a trip to Old Towns of Djenné and drives a Tacoma. odkryj wiecej

    OdpowiedzUsuń