sobota, 2 kwietnia 2016

"Zaplątane oblicze"/ "Moje wysypisko"


„Zaplątane oblicze”
Pragnę być obok
Pragnę trzymać za rękę
Przytulić czasem
Gdy Twoja anielskość upada
Twoje dłonie
Malują we mnie pejzaże
Które wieszam na ścianie wspomnień
Nie umiem odróżnić
Jawy od snu
Gdy cię dotknę odpłyniesz
Nigdy już się nie spotkamy
Nie chcę tego
Wciąż pozostajesz nierealny
Patrząc w twoje oczy
Krew się zatrzymuje
Teraz nic nie mów
Tylko twórz na nowo
Moje zaplątane w uczuciach oblicze

                         -Lily Rose


 -------------------------------------------------------



„Moje wysypisko”
Moje serce bije
Choć nie dla Ciebie
Nie potrafię Cię kochać
Jeśli Ty nie zakochasz się we mnie
Moje ukryte miejsce
Nazywasz wysypiskiem
Sen ukradziony zawczasu
Staje się codziennością
Tu już nie ma mnie
Jest tylko kreatura świata
Przepełniona nicością
Udało się
W końcu jestem idealna
Choć ceną był charakter i uroda
Byłeś w stanie mnie oddać
W ręce największego wroga
Próbując powrócić
Do zamazanych wspomnień
Znajduję życie wypełnione porządkiem
Teraz chcę tylko uciec
Oddychać spokojem
Nie zatykając płuc pychą i egoizmem
Lód na sercu zaczyna topnieć

                      -Lily Rose







6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokazałaś mi, że nikt nie musi mnie zmienić. Mogę zostać sobą. Dałaś mi nową nadzieję. W 1 wierszu poczułam prawdziwą miłość, a w 2 znalazłam siebie. Dziękuje ci za wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wielki talent ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisze anonimowo, ponieważ mnie już znasz i mam nadzieje że mnie rozpoznasz. Co do twoich wierszy Ewelino masz talent grasz na gitarze i śpiewasz idź do MAM TALENT!!!! Dzięki tobie zrozumiałam wiele rzeczy. Gdy piszesz to chce mi się płakać, gdy je czytam oczy mi wypływają bo za dużo płacze. BARDZO BARDZO BARDZO Cię proszę abyś pisała tylko prawdę i tylko prawdę. Twoje wiersze piszesz prosto z serca, a wiem to bo to widać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OZNAJMIAM CI ŻE TEŻ BĘDĘ PISAĆ WIERSZE, A MÓJ PSEŁDONIM ARTYSTY TO EMILI.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytając Twoje wierze znajduję się jakby w innym świecie w świecie prawdy i prawdziwej miłości.Mogę tylko Cię prosić,pisz jak najdłużej bo są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze piękne wiersze.Pełne miłości,tej prawdziwej ,pokazującej że można być sobą bez jakichkolwiek poprawek , nie zmieniając siebie zew.i wew.Pięknie !!!

    OdpowiedzUsuń