sobota, 12 marca 2016

"Zakochana"/ "Niepewność"


„Zakochana”
Chciałam wymazać ze swoich wspomnień
Jak bardzo zakochana byłam w Tobie
Przeszłam trudną drogę
Odrodzenia się na nowo
Moje myśli jak wszechświat
Zaplątane w nieskończoność
Błądziłam od oczu do uśmiechu
Aż w końcu zapomniałam o Twoim oddechu
Zapomniałam o wszystkim
Co z Tobą związane
Czułam się jak piórko
Lekkie bez skazy
Gdy nadszedł czas ponownego spotkania
Nie bałam się
Byłam przygotowana
Na próby ostateczne
Wymiana spojrzeń
Nic nie poczułam
Uznałam to za zwycięstwo
Byłam z siebie dumna
Nagle jeden uśmiech
wszystko szlag trafił

                -Lily Rose


--------------------------------------------------------------------------------------------------



„Niepewność”
Z każdym słowem
Zastanawiam się
Czy robię wszystko dobrze?
Chcę być lepsza
Chcę byś był w moim sercu
Przepraszam za krzywdy
Wyrządzające Tobie kolejne rany
Strach przed myślą
„Nie zasłużę na wieczną obecność”
Trzyma mnie w niepewności
Nie potrafię mówić dużo bez serca
Chcę powiedzieć parę słów
Przepełnionych miłością
Ale Oni mówią o słowach
Których nie rozumiem
Każą wykuć na pamięć
Zdawane na ocenę rozmowy z Tobą
Zdają się być absurdem
Lecz są rzeczywistością
Wybacz jeśli robię coś źle
Ale nie chcę się zmieniać
By zaspokoić ich pragnienia

                  - Lily Rose




3 komentarze:

  1. Piękne wiersze o różnym napięciu emocjonalnym,można przez nie dużo zrozumieć o targających nas uczuciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. wielkie zaskoczenie



    Jestem pozytywnie zaskoczona , zmianą ,jak potrafisz pisać o wszystkim .Twoje wiersze są piękne dużo w nich emocji które nam towarzyszą ,podziwiam w jaki dyskretny ,ale zarazem w w bardzo delikatny sposób opisujesz uczucia które w nas drzemią / NIE TYLKO MIŁOŚĆ.../,czasem nie widzą światła dziennego ,mało kto potrafi dziś je okazywać z należnym im szacunkiem .Aczkolwiek boimy się o nich mówić ,czasem sami nie potrafimy nad nimi zapanować . Brawo pięknie !!!








    OdpowiedzUsuń