sobota, 19 marca 2016

"Pustka"/ "Szmaciana lalka"



„Pustka”
Mam podejść bliżej
Zaufać Tobie
Trwasz tylko chwilę
Nie chcę wtulić się w ogień
On za moment zgaśnie
Ja potrzebuję wieczność
Wszystkie twoje słowa
Nie są ułożone w wzór miłości
Chcesz mi dać rzeczy materialne
Dając pustkę w sercu
Nie potrzebuję Twoich skarbów
Których ludzie używają jako leku
Pieniądze i chciwość
To twoje marzenia
Mam być taka jak Ty
Lecz znasz mnie bardzo dobrze
Nie oddam Ci mojego serca
Jeśli mam straci Siebie

 
                      -Lily Rose


---------------------------------------------------------------------------------



„Szmaciana lalka”
Kiedyś nie potrafiłam
Żyć bez Ciebie
Ty odpychałaś mnie
Z każdym nowym tchnieniem
Bawiłaś się mną
Jak szmacianą lalką
Myślałam że przyjaźń jest piękna
Lecz skończyło się na wykorzystywaniu
Myślałaś że bycie blisko mnie
To dobry sposób na przyszłość
Gdy się obracałam
Robiłaś ze mnie pośmiewisko
Będąc obok mnie miałaś wszystko
Lecz nie przewidziałaś jednego
Ja też mam rozum
Podjęłam decyzję
Obdarowującą mnie łzami
Ale po długich miesiącach
Wiem że było warto
Zostawić Cię samą
Żyjąc własną bajką

              -Lily Rose







7 komentarzy:

  1. Dwa piękne wiersze, Łzy mi spływają po policzkach. Dajesz mi nowe spojrzenie na moją rzeczywistość

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cię i Twoje wiersze. Jesteś Wielka

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem masz najlepsze wiersze pod słońcem nikt nie pisze takich wierszy jak Ty. Swoimi wierszami dajesz mi szczęście i radość. Gdy piszesz wiersze to poprawia mi się nastrój. Mam nadzieję że nigdy nie przestaniesz pisać bo gdy je czytam to czuje w sobie siłę i magię. Ewelino masz talent do pisania mam nadzieję że w przyszłości zastaniesz znaną poetką. Trzymam za Ciebie kciuki. :) Uwielbiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny raz udowadniasz ,że możesz pisać piękne wiersze o wszystkim.Jesteś poetką,która świetnie opisuje stany duszy człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewelino masz złote serce. Cudownie piszesz, kocham Twoje wiersze. Może i ja zaczne pisać wiersze bo dzięki tobie jestem otwarta i wszyscy mi powtarzają żebym zaczeła pisać jak ty, ale ja nie mam takiego talentu jak ty, a jeżeli bym pisała to ty była byś mają inspiracją. Pisz wiecznie, żyj wiecznie, kochaj wiecznie. Mam nadzieje że będziesz pisać wiersze zawsze od młodości do starości ja pisze komentarze pod każdym wierszem i tak będzie zawsze na wieki wieków!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewelinko jak zawsze piękne wiersze ,poprzez nie można dostrzegać wszystko to co nas otacza i widać to w innym świetle w bardzo piękny sposób to piszesz ,jesteś wielka w tym co robisz ,naprawdę potrafisz pisać o wszystkim to ogromny talent !!!
    Jeżeli dobrze zrozumiałam pierwszy wiersz"Pustka "
    to chcesz uświadomić innym że prawdziwej miłości nie
    można zastąpić niczym innym,rzeczami materialnymi itp.:....Miłość to nie czas zabawy ,nie jest interesowna i chwilowa.Trzeba o nią walczyć od początku aż do końca ,pielęgnować i strzec jak największy skarb.Jeśli chodzi o drugi wiersz ,równie piękny ,ukazuje przyjażń zarówno tą pseudo jak i prawdziwą której w ówczesnym świecie tak mało,dlatego jest jak ta szmaciana lalka wykorzystywana ...zszargana, niedoceniona.
    Przyjażń jest piękna ,lecz musi być prawdziwa ,
    Przyjażń nie zna złego ,jest bezinteresowna
    Przyjażń tak jak miłość potrafi znieść wszystko ,pomoże rozwiązać nawet najtrudniejszy problem .
    Rozumie się bez słów.Pozdrawiam cię i życzę dużo nowych inspiracji do dalszej twórczości.CUDNIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń