sobota, 26 marca 2016

"Pamięć"




„Pamięć”
W nadziei otulam swoje serce
Pragnę być lepsza dla Ciebie
Lecz gdy widzę co się na świecie dzieje
Modlę się o pokój i dla zmarłych zbawienie
Staram się nie bać
Myśleć że nie ma zagrożenia
Ludzie odbierają innym życie
A ja mam tak po prostu istnieć?
Dla swej ideologii
Poświęciłeś niewinnych
Teraz dusze płaczą
Kraje są w żałobie
Jesteś z siebie dumny?
O to chodziło od pokoleń
Lecz my się nie poddamy
O zmarłych nie zapomnimy
W takich chwilach liczy się miłość
I wspólnej pomocy siły

                         -Lily Rose

-----------------------------------------------------------------



4 komentarze:

  1. Wzbudziłaś we mnie masę emocji. Płaczę i nie potrafię przestać. Te wspaniałość tego wiersza jest dla mnie nie do opisania. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wiersz i bardzo aktualny.Według mnie ujęłaś bardzo umiejętnie i delikatnie dzisiejszą przemoc jaką człowiek zgotował człowiekowi.Jestem pod wielkim wrażeniem twojej poezji ukazującej wady i zalety dzisiejszego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wiersz,przedstawiasz to w tak piękny a zarazem prosty sposób to co dzieje się na świecie co dotyczy nas wszystkich byśmy nie byli obojętni na czyjąś krzywdę.Byśmy o tych istnieniach nie zapomnieli a trwali w modlitwie.
    cudny wiersz taki rzeczywisty!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń