sobota, 5 marca 2016

"Nieudacznik losu"




„Nieudacznik losu”

Czekasz na koniec
Wszystko przytłacza
Czujesz na plecach
Oddech ataku  paniki
Idąc korytarzem widzisz
Same nieznajome twarze
Próbujesz coś powiedzieć
Ale strach przed wyśmianiem
Miażdży słowa piękniejsze niż diament
Gdzie podziały się czasy
Pomocy bez wynagrodzenia?
Co z obietnicami
Powstałymi późną nocą?
Wszystko porwał wir nienawiści
Chciwości i nędzy otulający nasz świat
Ludzie są w stanie
Pomagać dla rozgłosu
A Ci prawdziwi
Są nieudacznikami losu

                         -Lily Rose





6 komentarzy:

  1. Przepiękny wiersz o prawdziwych pokornych ludziach,którzy bez rozgłosu i za darmo służą innym.Są nazywani nieudacznikami ale chwała im.Dziękuję,że odkrywasz takie cnoty i o nich piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. EWELINO JA DOŁĄCZAM SIĘ DO WYPOWIEDZI MOJEGO POPRZEDNIKA PIĘKNY WIERSZ !!!POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wiersz jak każdy inny czekam na następny. Twoje wiersze zmieniają świat na lepszy!!!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelino Twoje wiersze pozwalają mi na głębsze przemyślenia. Dzięki tobie doceniłam prace innych.
    Twoje wiersz są najpiękniejsze na świecie i w moim sercu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam Twoje wiersze na nowo.Jestem pod wrażeniem.Cudownie piszesz.

    OdpowiedzUsuń