sobota, 13 lutego 2016

"Egoizm"



„Egoizm”

Gdy myślałam o sobie
Sen kradłeś z moich powiek
Myślałam że jestem najlepsza
W moim sercu była wielka pętla
Wypełniona po brzegi egoizmem
Życie było ciężkie
Choć próbowałam udawać
Ludzie wierzyli
Ale Ciebie nie można oszukać
Byłeś przy mnie
Patrzyłeś
Próbowałeś mi pomóc
Choć ja Cię odrzucałam
Kiedy w końcu zaufałam
Moje serce wypełniło się
Miłością do Ciebie
A całe moje życie
Nawet w trudnych chwilach
Było wspaniałe
Bo gdy upadłam
Ty starałeś się mnie podtrzymać
 
                      -Lily Rose




8 komentarzy:

  1. Sprawiłaś, że napłynęły mi łzy do oczu. Piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym pięknym wierszu pokazałaś,że prawdziwa miłość to największe szczęście jakie może nas spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyszłość jest włas­nością Bo­ga. On je­den może ją odsłonić w wyjątko­wych oko­licznościach. Jak uda­je się od­gadnąć przyszłość? Dzięki zna­kom te­raźniej­szości. To w te­raźniej­szości drze­mie cała ta­jem­ni­ca. Jeśli sza­nujesz dzień dzi­siej­szy, możesz go uczy­nić lep­szym. A kiedy ulep­szysz te­raźniej­szość, wszys­tko to, co nastąpi i po niej, również sta­nie się lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy już znaj­dziesz swoją drogę, nie lękaj się. Miej od­wagę po­pełniać błędy. Roz­cza­rowa­nia, po­rażki, zwątpienie to narzędzia, który­mi posługu­je się Bóg, by wska­zać nam właściwą drogę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewelino jak zwykle piękny wiersz ,który chwyta za gardło i serce co powoduje że zaczynamy się zastanawiać nad sobą ale również co jest tak naprawdę w naszym życiu ważne,zwłaszcza teraz w czasie Wielkiego Postu,możemy wszystko zmienić na lepsze ,twój wiersz idealnie do tego nawiązuje .BRAWO !!!!!

    OdpowiedzUsuń