sobota, 5 grudnia 2015

"Nie wątp"



„Nie wątp”
Nigdy nie wątp w to,
Że wszechświat jest taki,
Jaki być nie powinien,
Bo ty tu jesteś.
Masz prawo do życia
Takie samo jak ptaki i drzewa.
Masz prawo by istnieć
Wystarczy tylko iskierka nadziei
By twoje życie
Stanęło w jej płomieniach.
Każda sekunda
Każde miejsce
Jest podarunkiem
Od Boga dla Ciebie.
Żyj w rytm swojego serca,
A już nigdy nie będziesz chciał
Odejść z tego miejsca.
                         -Lily Rose
 -------------------------------------------------------------
P.S. Miłego weekendu :*





 

7 komentarzy:

  1. Piękny.Dajesz nadzieję i zmieniasz spojrzenie na świat.Czekamy na następne wiersze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twoją twórczość <3 Dzięki tobie mam ochotę dalej walczyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, Kochana.
    Cieszę się, że na ask'u ktoś podał mi link do bloga.
    Jest niesamowity- przeczyta się jeden wiersz i ma ochotę pozostać tutaj na zawsze.
    Czuję błogi spokój, którego teraz mi potrzeba, czuję, jakby moja dusza unosiła się ponad wszystkie troski, które targają moją duszą.
    Cieszę się, że mogłam Cię odwiedzić.
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największa porażka w życiu człowieka to rozziew pomiędzy tym, kim mógł się stać, a tym, kim stał się w rzeczywistości.

      Usuń
    2. Największa porażka w życiu człowieka to rozziew pomiędzy tym, kim mógł się stać, a tym, kim stał się w rzeczywistości.

      Wielkość człowieka polega na jego postanowieniu, by być silniejszym niż warunki czasu i życia.

      Pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń