sobota, 26 grudnia 2015

"Mgła"



„Mgła”

Całe życie błądziłam
W prozaicznej mgle
Gdy powieki układały się do snu
Podświadomie widziałam mój cud
Nie kryłam się pod zasłoną nocy,
Ani pod smutkiem dnia
Byłam w każdej chwili
Tu i teraz,
Czekałam i czekałam,
A prawdziwe szczęście
Przyszło w najmniej
przewidzianym momencie.
Życie jest tajemnicą
Nikt nigdy nie wie
Czy dożyje jutra
Lub umrze wcześniej.
                - Lily Rose
-----------------------------------------------------------------------------------
P.S. Wesołego nowego roku! <3




 

4 komentarze:

  1. Twoje wiersze są coraz lepsze. Podziwiam twój talent i to jak szybko się rozwijasz. Czytam każdy twój wiersz. Życzę ci jak najlepiej i nawet gdy coś nie wyjdzie nie poddawaj się, bo szkoda by było zmarnować taki talent <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle piękny i dotykający wnętrza naszej duszy.Teraz ten rok zamknąć Tomikiem Twoich wierszy czego Ci z całego serca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem z ciebie dumna. Ewka uwielbiam ciebie i twoje wiersze. <3 pisz je dalej mój świrusie :**

    OdpowiedzUsuń