sobota, 17 października 2015

"Moja wieczność" / "Ja Maria Goretti"

Dzisiaj dodam 2 wiersze. Pierwszy to będzie normalny wiersz taki jak co tydzień, a drugi to wiersz, który napisałam na konkurs z Religii. Mam nadzieję, że się spodoba



„Moja wieczność”

Walczyć czy zapomnieć?
Strach przed przegapieniem szczęścia
nie potrafi odejść
Warto czy nie warto?
Pytań jest zbyt wiele
Nie idąc nie dowiem się
Czy dalej czeka mnie szczęście
Muszę zaryzykować
Muszę przezwyciężyć siebie
Zacząć żyć chwilą
Nie pozwolić by przeminęła moja wieczność
Szczęście będzie mi towarzyszyć
Dopóki mam tętno,
Bo jeśli nie zaryzykuję
Nigdy się nie dowiem
Czy tuż obok czeka na mnie szczęście
Czy tylko zwykły zimna powiew
                         - Lily Rose
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Ja Maria Goretti"

Moja dusza poczuła prawdziwe szczęście
Gdy oddałam ją w ręce Boga
Próbowali mnie zmienić
Lecz się nie poddałam
Nie chcę tego, co zaszło odwracać
Choć moja rodzina płacze za mną
Jestem przy nich
I wiem, że spotkamy się w niebie
Teraz Pan Bóg się mną opiekuje
To On pomógł mi wytrwać
Zło zawsze z dobrem przegrywa,
Bo nawet najbardziej zniszczony człowiek
Kiedyś będzie potrzebował ciepła objęć.
                               -Lily  Rose  


Miłego Weekendu <3
 



 

5 komentarzy:

  1. Cud, miód i orzeszki. Piękne wiersze, a co do konkursu z takim wierszem wygrana gwarantowana, nic dodać nic ująć twoje wierszę są po prostu świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje wiersze to rarytas poezji.Każdy tęskni za miłością dopóki nie odkryje miłości Boga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czadowy ! :*
    Zapraszam rowniez na mojego bloga :)

    http://kasiajula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń