sobota, 5 września 2015

Zmarnowane chwile

"Zmarnowane chwile"

Nigdy nie powiedziałam
"Kocham cię"
Nigdy nie działałam
spontanicznie
Zmarnowałam w życiu
wszystkie wspaniałe chwile
nie żyłam dobrze
tylko należycie 
Żyjąc nie istniałam
zmarnowałam ciszę
choć me serce bije
ma dusza już dawno nie wie
co to życie.
                                 - Lily Rose

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ten wiersz opowiada o tym, że nie warto czekać na ostatnią chwilę, że lepiej jest żyć tu i teraz i nie przejmować się schematami. Nasze życie nie powinno polegać na "muszę" ale na "chcę" bo później nie ma już czasu na to co zawsze chciało się zrobić... Dlatego mam nadzieję, że od teraz będziecie żyć nie tak jak się powinno, ale tak jak chcecie Zamiast drogi, którą ktoś każe ci iść wybierz tą, która cię uszczęśliwi :)

Ps. Miłego weekendu *.*





6 komentarzy: