sobota, 12 września 2015

Przegrany zwycięzca

"Przegrany zwycięzca"

Jestem jak przegrany zwycięzca
w mojej duszy nie ma już piękna
choć wygrałam wszystko
to, co możliwe
moje serce opuściło 
wszystkie wspaniałe chwile
poświęciłam dla pieniędzy wszystko
moje życie, moją przyszłość
robiłam rzeczy nie pojęte
moje serce stało się przeklęte
ludzie mnie znają, uwielbiają
lecz sam na sam
zapomnieliby jak się nazywam
mam tłumy fanów
lecz nie mam najważniejszego skarbu
nie mam dzieci, rodziny, domu
nie mam powiedzieć na dobranoc
" Kocham Cię" nikomu.

                - Lily Rose

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Miłego weekendu <3

Ten wiersz opowiada o osobie, która poświęciła wszystko dla kariery rodzinę, dom, miłość. Jest teraz sama bez nikogo. W karierze ta osoba osiągnęła wszystko lecz to nie jest w życiu najważniejsze mimo wszystko ludzie są szczęśliwi gdy mają z kim dzielić to szczęście, a pieniądze dają tylko złudne szczęście mam nadzieję, że będziecie o tym pamiętać.









5 komentarzy: