sobota, 29 sierpnia 2015

Moje sny

"Moje sny"

Moje marzenia
moje sny
mogą się spełnić 
w ciągu kilku tych chwil
muszę tylko uwierzyć 
przestać się już bać
rano zacząć otwierać oczy z nadzieją
wiedząc, że ludzie mnie nie zmienią
będę trwać przy swoich przekonaniach
będę niepokonana,
 a gdy słońca blask mnie przebudzi
będę już na zawsze
szczerze uśmiechnięta dla ludzi
              - Lily Rose

-----------------------------------------------------------------------------------

Ps. Miłego ostatniego weekendu wakacji :3

Ten wiersz opowiada o marzeniach i o celu, który ktoś chce osiągnąć. Chce uwierzyć w siebie i być niepokonany. Gdy człowiek wierzy w siebie jest mu dużo łatwiej spełnić marzenia i jest szczęśliwszy. Dlatego warto uwierzyć w siebie i mam nadzieję, że ten wiersz w tym choć trochę pomoże <3



 






3 komentarze:

  1. Całkowicie się z tobą zgadzam <3 Piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny.Powinni to czytać ludzie nie wierzący w siebie u których brak uśmiechu z tego powodu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń