środa, 5 sierpnia 2015

Hej :3

Hej, Dziś wpis bez wiersza... Wiem, że moje wiersze nie są idealne, ale wciąż się uczę i staram się je robić coraz lepiej. Dlatego na jutro zaplanowałam dodać biały wiersz i mam nadzieję, że się spodoba :) Mój pierwszy biały wiersz... Podobno białe wiersze  pisze się  łatwiej, ale dla mnie napisanie wiersza bez rymów było strasznie trudne, a także  w życiu chodzi o to by próbować nowych rzeczy i iść do przodu, więc proszę o wyrozumiałość :)

----------------------------------------------------------------------------------

Na tym blogu będę raz dodawać wiersze, a raz pisać coś od siebie ( Wiersze będą we wtorki, czwartki i soboty).

Mam nadzieję, że z każdym wpisem będzie mi coraz lepiej to wychodziło, bo początki są podobno trudne... No ale raz się żyję i warto spróbować :)

Uwielbiam jeżdżąc na rowerze znajdować różne nowe miejsca w swoim mieście, które wyglądają inaczej i tak "nowo". Czy tylko ja tam mam? xd To są zdjęcia z wczorajszej wycieczki rowerem:





Ps. Mam nadzieję, że wpis nie był nudny :)

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię czytać twoje wpisy, jesteś świetna! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że tak żatko będziesz dodawać wiersze ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na następny wpis :) :*

    OdpowiedzUsuń