czwartek, 27 sierpnia 2015

Fobia

"Fobia"

Strach przeszywa moją duszę
nie potrafię od niego uciec
moje usta są zamknięte
moje serce jest przeklęte
choć nic się tu nie dzieje
czuje goniące mnie cienie
Cisza ogłuchła w tej samotności, 
a ten stan
nie ma ani grama litości
ta fobia mnie dobija,
bo z życia została tylko chwila

                 - Lily Rose

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 Ps. Miłego dnia! <3

Ten wiersz opowiada strachu, który nas zatrzymuje w miejscu i zostaje nam z niego tylko chwila. Dlatego nie warto się poddawać fobii tylko przezwyciężać swój strach i życie garściami brać. Gdy się mu poddamy możemy stać się samotni, nie szczęśliwi... Nie możemy się mu poddać tylko dlatego, że się boimy, bo strach nie może nas ograniczać.






4 komentarze:

  1. Twoje wiersze są głębokie i bardzo pomocne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny. Jak zwykle zresztą! :) Piszesz cudnie, bardzo... Uczuciowo? :) Widać, że wkładasz w nie "trochę" pracy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie opisałaś ten stan lęku.Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń