wtorek, 25 sierpnia 2015

Anoreksja

Anoreksja

Mym umysłem zawładnęła 
moją dusze odebrała.
Gdy się  budzę wcześnie z rana
muszę sprawdzić czy jestem jej oddana
Czy jest ze mnie dumna?
Czy jestem czegoś warta?
Moja przyjaciółka 
skrzydłami mnie okrywa
nie pozwoli mnie zniszczyć
niszcząc mnie od środka.
Ja się jej poddałam
za bardzo zaufałam
jestem nieszczęśliwa
lecz moje ciało
już się tłuszczem nie zakrywa.
              
                   - Lily Rose

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ten wiersz opowiada o dziewczynach chorych na anoreksje. One są nieszczęśliwe, " zniszczone" od środka, ale są z siebie dumne, bo są chude bardzo chude. Nie warto z tym zaczynać, ponieważ cały czas się myśl o kaloriach, wadze itp. Codzienne liczenie kalorii i karanie się za większą ilość nie jest fajne... Dlatego lepiej być szczęśliwym i z tym nie zaczynać.

Ps. Miłych ostatnich dni wakacji *.* Ja dziś jadę na koncert do Krakowa mam nadzieję, że będzie fajnie <3 Wiersz się podoba?










Ps. Blog się podoba? 

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam twoje wiersze, a ten jak zawsze szczery <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze tą walkę duszy o swoje ciało opisałaś w tym wierszu.Od teraz będę inaczej patrzył na siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anotekska to hormonalne na tle psychicznym. Nieakcetacja sie. To chyba najgorsze co moze byc. Piękny wiersz i cudowny wpis.
    Zapraszam.
    http://myhearrt-mysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz pięknie, z niecierpliwością czekam co wymyślisz nastepnym razem :)
    Też zaczęłam pisać, ale nie wiem czy są to wiersze czytania. Miałabyś wolną chwilę i przeczytała? :)
    http://wiersze-motyla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog. Nic tylko wziąć kubek herbatki i czytać tak jak robię to teraz ja. Już się w nim zakochuje. Obcy tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ale prawda co piszesz ...najlepiej nie przejmować się tym wszystkim i być szczęśliwym takim jakim się jest! :)

    Btw zapraszam również do siebie MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewka Ewka... Ty bestyjko:) pozdro od Any D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewka Ewka... Ty bestyjko:) pozdro od Any D.

    OdpowiedzUsuń